15 Mayıs 2013 Çarşamba

KAVANOZ BOYAMA- JAR PAINTING

Zamanla baharat takımımın  parçaları kırılınca, ben de  çözüm odaklı her kadın gibi baharatlarımı kavanozlara koymaya başladım.Fakat aklımın cebinde hep şık bir baharat takımı almak vardı.Sonra bloglarda boyanmış o muhteşem kavanozları gördüm.Hayatımın başka bir eksiğini farkettim: Hiç boyanmış kavanozum yoktu,hemen olmalı dedim ve ben de kendi baharat takımımı yaptım.Kavanozlar evde vardı, kırtasiyede ki son beyaz enamel boyayı kaptım ve işe koyuldum. Dekupaj için kullandığım peçeteyi sevgili eliften bu günleri hayal ederek almıştım zaten.(ileri görüşlüyümdür de).

jar painting,jarİçlerini görebilmek için etiket şeklinde çalıştım.Boyanın etiketin de 140 derecede 30 dakika fırınlayın ya da 21 gün bekleyin yazıyordu.Sabırsızlığım yüzünden fırınlamadan peçeteleri yapıştırdım ve vernikledim.Şimdi kullanmak için 21 gün bekleyeceğim.Sanırım bu hasretle 21 gün yaşayabilirim

jar painting,decoupage jar

Hem şık hem fonksiyonel kavanozlarım var artık.Ne bileyim bu halleriyle onlara kavonoz demek biraz tuhaf şöyle pıtırcık,lolitop falan daha uygun sanki.
Arkadaşlar bloglarında muhteşem süslemeler yapmışlar ama acemi bir boyacıya göre ben de kendimle gurur duydum .
jar painting,decoupage jar
Siz nasıl güzel şeylersiniz öyle:) bak bak doyamıyorum.Nazım Hikmet den bir rubaiyle yazıyı bağlıyayım.sevgiyle kalın:)

Öptü beni : — Bunlar, kâinat gibi gerçek dudaklardır, dedi.  
Bu ıtır senin icâdın değil, saçlarımdan uçan bahardır,dedi.  
İster gökyüzünde seyret, ister gözlerimde :  
körler onları görmese de, yıldızlar vardır, dedi...

23 yorum :

  1. Kavanozlara bayıldım.Çok zevkliymişsiniz, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.ilk defa yaptığımdanmıdır nedir bana da çok güzel geliyorlar:)

    YanıtlaSil
  3. Enamel boya kullanılarak boyanmış kavanozlar bloglarda baya popüler , ama bunlar onlara benzemiyor çok orijinal olmuş,Sen üretmeye devam et,ben seve seve paylaşırım peçetelerimi :))ellerine sağlıkk..

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim cicim.ama ben 21 gün dayanamadım dün pıtırcıklarımı yıkadım ve yuvamın hizmetine açtım:)ben dedim ama 21 gün çok uzun:)

    YanıtlaSil
  5. of yine enamel boya koskoca(!) çanakkalede bu boya yok biliyomusun:(

    YanıtlaSil
  6. tahmin etmekte zorlanmıyorum.bursada da durum farklı değil.internette meyra hobi den sipariş verdim:)

    YanıtlaSil
  7. hemen baktım beyaz stokta yok iyimi:) gerçekten almışsın:)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı bşr baharat takımına sahip olmuşsunuz.ellerinize salık.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  9. ya tatlım süpersin ya buna bayıldım çok güzel ya ben de deneyeceğim bu çok orijinal olmuş..

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar.. ayrıca
    gözümü alamıyorum sayfandan:)))))))))

    YanıtlaSil
  11. marifetli kadınsın vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim basilyus,biliyorum ki sen de öylesin :)

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. О noktaciklari nasil yaptınız? yoksa peçetede mi vardi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sulu boya fırçasının arkasıyla yaptım :)

      Sil
  14. merhaba blog bir harika çok mutluyum ki bilgilerini bizimle paylaşmaktan korkmayan biriyle tanıştım çok merak ettiğim bir konu var son günlerde krema şeklinde kavanoz kapakları suslüyorlar ve uzerine küçük objeler yapıştırıyorlar o kremanında nasıl yapıldığını bizimle paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,bir arkadaşı ınstagramda göstermişti,açıkcası ilgimi çekmediği için pek ilgilenmedim.şu an için bilmiyorum lakin bir araştırayım bakalım:) sevgiyle

      Sil
  15. bence de araştırın ne olur şu kremaları. bilenler paylaşmıyor. belki siz bulabilirsiniz. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kremalar artık türkiye dede satılıyor.3D CREAM EFFECT adıyla meyra hobi de gördüm. yanında pompasıda hediyeymiş :)

      Sil
  16. Merhaba ..Bisi sormak istiyorum Kavonuzu boyarken ilk önce boyuyup sonra peceteyimi yapıstırıyorsun.._? Simdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb.kavanozun dışını boyadığımız için ,önce boya sonra peçete sonra vernik kullanıyoruz.kolay gelsin :)

      Sil