2 Haziran 2013 Pazar

KARATAY DİYETİ GÜNLÜĞÜM-1

Geçen yıl kitabı okuduğum da da 2-3 ay Karataycı olmuştum.Bazen kendimi kadının avukatı gibi de hissediyordum.Beni ikna etti çünkü gerçekten söyledikleri işe yarıyor.Bu gün büyük gün.kahvaltı da yediklerim :
-2 haşlanmış yumurta,
-yağ miktarına dikkat etmediğim avuç içi kadar penir,
-1 çay bardağı ceviz,
-1 salatalık( istenildiği kadar yenilebilir)
-3 kayısı,
-8 zeytin(önemli!8-10 az tuzlu zeytin yersek açıkmayacağımızı söylüyor Karatay. Ayrıca glisemik endeksi 0)
-ve 1 omega -3 kapsulü
 
Kahvaltımı 9' da yaptım .Hala hiç acıkmadım.Zaten leptin; yani yağları yakan hormonun salgılanabilmesi için kural olarak 4-5 saat yemek yememeliyiz.Başlangıçta çok acıkanlar,süt,yoğurt veya kuruyemiş yiyebilirler(düşük glisemik endeksli besinler tecih edilmeli ki insülini tetiklemesin).Ben acıkıncaya kadar yemek yememeyi düşünüyorum. Henüz bol su içmedim ve de yürümedim:(
öğle yemeğim: 
-1 çay bardağı süt
-1 çay bardağı çiğ fındık-ceviz
-3 kayısı
akşam yemeğim:
-tavuk sote(özgür olmayan tavukların kalça etinden)
-semizotlu yoğurt
vee çok mutluyum 1 saat orta tempoda yürüdüm.Dönüşte yağmura yakalandım.Hava da toprak ve ıhlamur kokusu,doğayı yıkanırken seyretmek muhteşemdi.sevgiyle afiyette kalın:)

1 yorum :

  1. karatay diyetimde malesef 2. gün olamamıştı.(başka bir pazartesiye ertelemiştim).bundan çok utanıyorum:(.yarın günlerden yine pazartesi:hissediyorum bu defa başaracağım.umarım yine yoruma not düşmek zorunda kalmam:)

    YanıtlaSil